Minőségbiztosítás támogatása
Minőségirányítási / biztosítási rendszerek kiépítése, bevezetése, támogatása:
  • a minőségpolitika meghatározása és a minőségcélok kitűzése,
  • a minőségirányítási kézikönyv megírása, vagy megírásának támogatása,
  • ellenőrző, megelőző rendszer kiépítése,
  • a rendszer lehetséges további fejlesztése.
Meglévő minőségirányítási / biztosítási rendszerek felülvizsgálata, fejlesztési lehetőségek kidolgozása, bevezetése:
  • a rendszerek elemeinek, ezek kapcsolódási pontjainak, a vizsgált adatok típusának, feldolgozásuk módjának, további felhasználásuknak elemzése;
  • ezek alapján javaslat tétel olyan változtatásokra, melyek könnyebbé teszik a fókusz területek kijelölését, rövid és hosszú távú fejlesztését.
Beszállítói teljesítményértékelési rendszer kidolgozása, bevezetése:
  • a beszállítók teljesítményének értékelésére mátrix kidolgozása,
  • a beszállítók auditálási rendszerének kialakítása (kérdőív, gyakoriság, kiértékelés, stb), mely alapján a beszállítók fejleszthetők, illetve a "jóváhagyott" beszállítói listára felkerülhetnek.
  • beszállítók auditálása, és a szükséges fejlesztési tevékenységek megvalósulásának nyomonkövetése
Felkészítés ISO 9001:2008 tanúsításra illetve követő auditokra:
  • a minőségi dokumentációk elkészítése (vagy segítség nyújtása az elkészítésben), egységesítése, frissítése, az Önök elvárásai szerint;
  • az ISO 9001:2008-as tanúsításhoz szükséges belső audit elvégzése;
  • javaslattétel javító, megelőző intézkedésekre, a vezetőségi átvizsgálás levezetése.
Vevői elégedettség felmérés:
  • a vevő elégedettség mérése rendszerének kidolgozása,
  • a felmérés elvégzése,
  • a kapott információk, eredmények alapján a fejlesztendő területek meghatározása,
  • fejlesztési terv kidolgozása.