Üzletviteli tanácsadás
Üzletviteli tanácsadásunkkal, azoknak a cégeknek és cégvezetőknek szeretnénk segíteni, akik nem elégedettek pillanatnyi helyzetükkel, és úgy érzik, szükségük lehet egy külső támogató partner bevonására.
Hiszünk abban, hogy mint külső szakértő segíteni tudunk, és közös munkával egy fenntartható, jobb pályára tudjuk állítani a megrendelőnk cégét.

A multinacionális környezetben eltöltött több mint 20 év és számos sikeres projekt tapasztalatát kívánjuk csatasorba állítani, úgy hogy a felhalmozott és szintetizált tudásból és tapasztalatból azt nyújtsuk minden ügyfelünknek, amit a legmagasabb szinten tud hasznosítani.

Az üzletviteli tanácsadási metodikánk négy fő lépésből áll:
  1. Átvilágítás és felmérés
  2. Adatelemzés
  3. Javaslat az átalakításra
  4. Megvalósítás támogatása
Mielőtt elkezdjük az átvilágítást, szükségesnek tartunk egy személyes találkozót a tulajdonossal, ahol áttekintjük a cég helyzetét, történetét és fontosabb mérföldköveit, megállapítjuk, melyek a sürgősen kezelendő kérdések, megegyezünk a kulcs célokban és kitűzzük azt az állapotot, melyet elérve a munkát/projektet elvégzettnek tekintjük.

A munkamenet:

1. Egy átvilágítás során részt veszünk a cég napi életében, áttekintjük a meglévő folyamatokat és dokumentációkat, mélyinterjút készítünk a kiválasztott kulcsemberekkel, és a tulajdonossal is.

2. Az adatelemzés során az átvilágításkor kapott adatokat kiértékeljük, elemezzük. Megvizsgáljuk a cég kulcsfolyamatait, a folyamatokhoz hozzárendelt erőforrásokat, irányítási, ellenőrzési és támogató rendszereket, és feltérképezzük azokat a folyamatokat, csomópontokat, szűk keresztmetszeteket és veszteségforrásokat, melyeket a jobb működés érdekében változtatni, kiváltani vagy eliminálni kell.

3. Az átalakításra történő javaslatnál megmutatjuk a cég jelenlegi (kiindulási) állapotát, milyen szcenáriók elképzelhetőek, és azoknak milyen következményük, ill. erőforrás igényük lehet, valamint meghatározzuk a bevezetéshez szükséges döntési igényeket.

4. Kidolgozunk egy tervet a bevezetésre és annak támogatására, a változás kommunikációjától a változás lezárásáig.

Tanácsadásunk igénytől függően lehet komplex, a teljes cégre kiterjedő, vagy részleges, ahol vagy csak egy bizonyos területet/területeket vizsgálunk, vagy egy bizonyos szempont szerint elemezzük a céget.